Datum

18. - 19. leden 2018

Místo

Hotel Ambassador - Zlatá Husa, Václavské náměstí 5-7, Praha 1

O konferenci / co byste měli vědět

Ovládejme a řiďme IT a nedopusťme, aby IT ovládalo a řídilo nás. Podobně jako ve filmu STAR WARS ovládali Jediové Sílu a řídili jí, podíváme se blíže na to, jak lze tréninkem dále vylepšovat IT a jak lze bojovat s jeho temnou stranou. Ať Vás síla provází!

Přijďte se inspirovat zkušenostmi jiných. Nasajte pozitivní energii. Poslechněte si, jak bojovat s temnou stranou IT.

Service Management je základním stavebním kamenem nejen pro IT. V době cloudu je téma bezpečnosti ještě více aktuální. Všudypřítomná nebezpečí číhají na každém kroku. Jaké budou trendy v IT v roce 2018? Jaké jsou praktické zkušenosti našich řečníků, jak se vypořádali s přístupy Waterfall vs. Agile, co nového je v oblasti Service Desku apod.

Program konference je připravován ve spolupráci s itSMF UK a itSMF International. Jednu z Key Note potvrdil mimo jiné skvělý zahraniční speaker Paul Wilkinson.

Záštitu nad konferencí převzal Prof. ing. Jiří Voříšek, CSc., pedagog a vědec v oblasti SSME (Service Science Management and Engineering), strategického řízení informačních systémů, systémové integrace, metodiky vývoje a provozu IS/ICT a outsourcingu IS/ICT, ASP (2018).

Bloky programu / na co se můžete těšit

Service management základní stavební kámen nejen pro IT

Kvalita a řízení IT služeb; Jak využít zkušenosti service managementu pro další oblasti – HR, Finance, Facility apod.)

Security   Cloud

Jak se změnil přístup k IT Security za poslední roky; GDPR se blíží; Vaše data v Cloudu; Na co (ne)klikat v mailech...

Nové trendy a přístupy v IT Service Desku, ITILu

A co se událo nového v oblastech IT4IT, DevOps, Agile vs. Waterfall za poslední rok. Jak přispěje automatizace a digitalizace v každodenních činnostech v IT.

Místo

Hotel Ambassador - Zlatá Husa
Václavské nám. 5-7
Praha - Nové Město
Česká republika

helena.rubes@itsmf.cz

Kontaktujte nás / s vašimi dotazy

Kontaktní formulář