Agile je ve vývojových odděleních dobře známý a osvědčený přístup. Se zavedením ITIL 4 je nyní potřeba být agilní nedílnou součástí poskytování služeb na našem trhu. A musíme to udělat „end-to-end“, včetně všech relevantních organizačních schopností v této oblasti. Pojďme tedy zkopírovat a vložit stávající agilní postupy z vývoje do správy služeb? No jo! Existuje několik úskalí, které je třeba zvážit.
V této prezentaci prozkoumáme, že být agilní organizací má odlišnou definici v závislosti na tom, kde se ptáte. Nepochopení tohoto rozdílu bude mít hluboký dopad na spolupráci mezi vývojem a servisní organizací. V důsledku toho se agilní příslib rychlého poskytování kvality může ukázat jako recept na rychlé selhání, které negativně ovlivní uživatelskou zkušenost. A to je něco, co vývojáři ani poskytovatelé služeb nechtějí. Abychom pochopili rozdíl, můžeme prozkoumat, co lze udělat, abychom zajistili, že agilita naplní tento slib a stane se nástrojem pro uživatelskou zkušenost s konstantním přínosem.
Podívat se můžete také na Eddyho blog.