Senior ITSM konzultant, který kombinuje více jak 30 let manažerských, technických a procesních pracovních zkušeností v IT. Vzhledem k široké náplni práce generalisty v provozním IT a správě služeb může poskytnout hodnotu ve všech vrstvách IT poskytování a podpory. Neustále hledá způsoby, jak optimalizovat vztah mezi obchodem a IT a identifikovat příležitosti integrovaných služeb, které maximalizují schopnost organizace poskytovat očekávaný obchodní výsledek. Profesně je Eddy hlavní procesní konzultant ve společnosti Cegeka, lektor EMS a prezident belgické pobočky itSMF.
Čas jsme vždy využívali k naplnění našich povinností. Máme mechanismy, které nám pomáhají toho dosáhnout, jako jsou priority, SLA, OLA… Naučili jsme se maximalizovat čas, který máme k dispozici, tím, že ho naplníme prací, na které záleží.
Můžeme si však zachovat stejný přístup, když se zaměříme na hodnotu, přijmeme spoluvytváření, budeme agilní v řízení služeb? Můj výrok: „To už není efektivní, pokud se chcete skutečně spojit se svými zákazníky a jejich cestou za zkušenostmi.“. Abyste tuto ambici mohli realizovat, musíte si udělat čas!
Podělím se s vámi o své poznatky, jak se musíme dívat na čas jako na zdroj pro řízení provozu v měnícím se světě a jak toto nové zaměření na čas pomůže při polidštění IT.