Paul se aktivně podílí na ITSM již více než 40 let v různých rolích. Aktivně se také podílel na vývoji ITIL Practitioner, který představil hlavní principy pro sladění ITIL s agilnějším způsobem práce. Paul byl Business Development Director ve společnosti GamingWorks, která vyvíjí obchodní simulační hry, jako je mezinárodně uznávaná „Apollo 13 – ITSM case experience“. Byl také spoluautorem a tvůrcem publikací „ABC of ICT“ (The Attitude, Behavior and Culture of ICT) a vedl workshopy ABC a simulační workshopy s delegáty zastupujícími více než 5000 organizací po celém světě. Paul je nyní v důchodu a označuje se jako „špicatý-nevrlý-starý muž v IT“ a hlavní architekt „The Shiny New Thing that Really Helps“. Nyní podniká poslední turné po událostech ITSM, aby se podělil o některé postřehy a tipy do budoucna. Pomáhá nám naučit se vyhýbat jeho bolestivým chybám z minulosti.
Není to raketová věda! Více než 20 let jsem odhaloval, jak jsme se stali závislými na přijímání nejnovějšího nablýskaného rámce nebo metody v naději, že vyřeší problém řízení IT (ITIL, Agile, DevOps, SAFe). V roce 2021 jsem odhalil, že 70 % z nich selhává. Konzistentně! Rok co rok, protože neřeší základní základy ABC ICT (Attitude, Behavior, Culture), které jsme zavedli v roce 1996!
Ale ABC je stará! Lidé trvali na něčem nablýskaném a novém.
Přebalil jsem ABC do nového rámce nazvaného „The Shiny New Thing that Really Helps“ (SNTTRH) a provedl globální průzkum, který potvrdil 70% míru selhání. Uvedl jsem 10 tipů, jak tyto problémy vyřešit. V roce 2024 jsem znovu provedl průzkum SNTTRH. Jistě se nyní situace zlepšila? IT se stává příliš kritickým. Už si nemůžeme dovolit důsledně a neustále selhávat. Hazardujete se svým IT tím, že ignorujete základy ABC?
Přijďte si porovnat VAŠI organizaci s: