Paul se aktivně podílí na ITSM již více než 40 let v různých rolích. Aktivně se také podílel na vývoji ITIL Practitioner, který představil hlavní principy pro sladění ITIL s agilnějším způsobem práce. Paul byl Business Development Director ve společnosti GamingWorks, která vyvíjí obchodní simulační hry, jako je mezinárodně uznávaná „Apollo 13 – ITSM case experience“. Byl také spoluautorem a tvůrcem publikací „ABC of ICT“ (The Attitude, Behavior and Culture of ICT) a vedl workshopy ABC a simulační workshopy s delegáty zastupujícími více než 5000 organizací po celém světě. Paul je nyní v důchodu a označuje se jako „špicatý-nevrlý-starý muž v IT“ a hlavní architekt „The Shiny New Thing that Really Helps“. Nyní podniká poslední turné po událostech ITSM, aby se podělil o některé postřehy a tipy do budoucna. Pomáhá nám naučit se vyhýbat jeho bolestivým chybám z minulosti.