CEO marketingové a technologické agentury YDEAL, specialista na nástroje AI v reklamě a jejich implementaci. Dříve působil především v oblasti zdravotnictví a farmacie, například v Protonovém centru v Praze, nebo řetězci lékáren Dr. Max. Kromě reklamy a online komunikace se věnuje také právu a etice v odvětví umělé inteligence. Zaměřuje se na consulting a řízení technologických inovací na poli AI. Je členem České asociace umělé inteligence, expertní skupiny AI HUB pod Asociací komunikačních agentur (AKA) a pracovní skupiny AI v rámci Svazu průmyslu a dopravy ČR.
Umělá inteligence výrazně proměnila postoj k automatizacím a transformuje tradiční přístupy k vývoji. Rapidní rozvoj low-code / no-code platforem v praxi zbavuje IT dosavadní "gatekeeping" funkce a umožňuje rychlý rozvoj za pomoci AI. Demokratizace AI nástrojů stírá bariéry a otvírá možnosti automatizace kognitivní práce pro téměř každého. To ale přináší i rizika, která nemusí být na první pohled patrná. Ukážeme si příklady využití AI automatizací a adaptaci umělé inteligence v organizacích nejen z technického pohledu, ale především z hlediska řízení změn.